Home

Gästebuch

Wörterbuch

Witze

Die TOP 15

Postkarten

Download

Info

 

Dos Gästebuach vom Villacher.NET

17 Beiträge gibts am '14.1.2011'. (Ålle zagn)
An neichn Beitråg eineschreibn | Die Top 15 ånschaun

Frounz am 14.01.2011 20:22  (vua 3365 Tåg)
Gummistiefl mog I nit.Do lossnt se di jo nit in die Disco eine damit.Wer wert denn noacha den gonzn Tampfl aufwischn ha?
coolati am 14.01.2011 20:18  (vua 3365 Tåg)
jo supa wenn wenigstens wer zfriedn is, kis die briaftoschn a zfriedn?
14.01.2011 20:19:
frounze ziag gummistiefl on, de brauchst nit zuabindn.


14.01.2011 20:21:
i sog eich seawas bis murgn wieda.
Waldschneck am 14.01.2011 20:10  (vua 3365 Tåg)
Hahaha.. - beim Schua bindn mach i au grad dicke Backn.

14.01.2011 20:11:
I schaug ez mol in Kühlschrank und dann in TV.......
Frounz am 14.01.2011 20:08  (vua 3365 Tåg)
Servus Andreas.Wolwol get eh nit so schlecht.Dapuckn tua I mi holt amol nit so leicht.Da Weihnachtsfaulbauch stört beim Schuach zuabindn.Owa sunsta is eh olls rotscha in Kambodscha.
coolati am 14.01.2011 20:04  (vua 3365 Tåg)
seawas frounze!  wia gehz n dir hiaza noch die feuertäg?
host a kan rausch ghobt? bei mir wor floschn bier zwenig und mei lenale hot total ausglossn, so sema

14.01.2011 20:07:
der apparaqt spint auf amol konn er neama schreibn.
jednfolls sema bade schonn um 11,30h in da harpfn glegn
Waldschneck am 14.01.2011 20:03  (vua 3365 Tåg)
Bei dem laufts guat. Mir taugts und dia sind au zfriedn mit mia.
coolati am 14.01.2011 19:53  (vua 3365 Tåg)
kaolrientachometa wie gehts den dein? host schon a dosn gfuattat? denk aufs chrischtele, des orme luada

14.01.2011 20:00:
jo siha hob i schn gebrotzeiet!
die brotzeit is jo die schenste zeitnebn da uaulaubszeit.
oba am schenstn is wenn die doppelte remte kummmt. wia gehst
 da denn bei dem woffnhändla?
Waldschneck am 14.01.2011 19:52  (vua 3365 Tåg)
Servus Coolati. Und - scho Brotzeit gmacht?  ;-)
coolati am 14.01.2011 19:50  (vua 3365 Tåg)
seawas schnecki
Waldschneck am 14.01.2011 19:46  (vua 3365 Tåg)
Dünn? Da Kalorientachometa sagt was anderes. Von null auf hundat in weniga als 2 sekundn.

Klar gehts gut - Wochnend isch!
Frounz am 14.01.2011 19:35  (vua 3365 Tåg)
Sers du dünner Christian.Gezdaguat?
Waldschneck am 14.01.2011 19:31  (vua 3365 Tåg)
14.01.2011   19:32

genau - endlich rum de Arbeitswochn.
Und abgnommen hob i - an Geschwindigkeit.
Beim Doc war i heit au zur Kontrolle. Am Obaschenklknochn isch vor 2 Johr was gwaxn was do it waxn sollt. Daß es nix bösartiges isch ("Basilikum" in de Knochn) hot ma damals scho gsehn und nachdem sich nix mehr gändat hot kanns bleibn wias isch. A guate Nachricht vor`m Wochnend - des taugt ma.

ruflo am 14.01.2011 19:10  (vua 3365 Tåg)

Seas Frounz. Recht håst. Scheen dass Du uns niet vageessn håst.

Gehtzdawohlguatha? Es Fibile ies aa maan i aufm Weg da Bessarunk. I bin wohl noch tsimmlieh auf da Gnaungge, åba des wert schon wieda. Hihi, könnetn mir eigntlieh ålle, wo a biessale tschaupert sein, es neiche Sannitorium „Maria Hülf“ in Klafu ausbrupiern.  Bleed ies lei, dass des Briwat ies und då muaßt blechn, wenn du einegehst. Und heite ies schon da fürzehnte, då ies im Burtmonnäh schon a biessale Flaute.

Glinikum Wertasee in Klafu warat aa a Meeglichkeit, åba då muaßt ån Wunda und Manegold glaabm. Naa, Bleedsinn, Wunda niet, ån de brauchst niet glaabm, de vollbringen die vüln tiechtign Docktores, die freindlichn und fleißign Schwestern und Pflega, de vollbringen oft Wunda.

Aa wenn sie gaxtamål an Batziehntn es fålsche (xunde) Gåggale weckschneidn – des seind so klaane Fähla, de bassiern hålt.

Jå, so ies des Läbm auf dera Wölt. Und i såg hiatzt „Pfiateich“ fier heite und i geh  zu mein Flåchmånn – äääh Flåchbüldschierm und hau mi in mein Riläcksseessl und leg die Haxn aufn Tiesch. Wia a riechtiga Ammi. Hihi.

Frounz am 14.01.2011 18:25  (vua 3365 Tåg)
Aha!!Uhrzeit muaß ma hezan eingebn.Es is hez 18.26 und Freitog da 14.Jänna 2011.Griaß enk olle gezenkehwolguatha?Wieda amol a Wochn ummagepugglt.Owa heija geh is longsom on.Do konn da Schäf hoch und niedaspringen wira wüll.Um den Preiß muaß a jo froh sein dos I übahaup reglmäßig und pünktlich erschein.Arbeite stets ruhig und gediegen...was nicht fertigwird bleibt liegen.Mei heiriges Motto.
coolati am 14.01.2011 15:26  (vua 3365 Tåg)
14.01.2011 15:27:
Seitn 1 von 2
Nächste Seitn>>

Suachn:   

 
     

 


Panoramablick über Villach/Känten


Panoramablick vom Gipfel der Gerlitzen auf 1.909m
Richtung Westen

Blick über den Faaker See Richtung Mittagskogel

 

edition lebenszeit

Villach Villacher Bier Wuhte Trinken Stammtisch Community Chat Postkarte Greeting Card Grusskarte Grußkarte Kaernten Oesterreich Drau VSV Lei Lei Lei-Lei Schotten Wörterbuch Brauerei Volksmund Dialekt Kärntnerisch Kaerntnerisch Kärnten Villacherisch Fasching Karneval Carneval Anrufbeantworter Ansage Handylogo Nokia Download Villaha Bartl Most Schotten Finkenstein Warmbad Webcam Arnoldstein Auen Manzenreiter Satire Theater Spittal Klagenfurt KAC Kärnten Down Under KDU Alpenhighlander Highland Games Kärntenkaro Tartan Rettl lichtgut bio-kräuterhof edition lebenszeit KG - Lebensgeschichten | Biografien | Firmenportraits Mag.a Dr.in Lisa Rettl First-Carinthian-Highland-Club